Z PR-em i mediami związana od 2016 roku. Ukończyła Produkcję Filmową na Wydziale Radia i Telewizji im. Krzysztofa Kieślowskiego. Działania PR-owe zgrabnie łączy z doświadczeniami zdobytymi podczas zgłębiania tajników produkcji filmowej. Prywatnie pasjonatka muzyki elektronicznej i współczesnej muzyki klasycznej – bez słuchawek nie rusza się z domu. Kiedy nie słucha muzyki, stara się regularnie praktykować jogę oraz medytację, co z powodzeniem wykorzystuje również w pracy. Oaza spokoju i koncentracji, uosobienie Zen. Jest wielką fanką kina autorskiego.
Z branżą PR, komunikacją i mediami związany od 2011 roku. Zafascynowany nowymi technologiami i cyfryzacją społeczeństwa, ekspert w zakresie relacji z mediami i budowania wizerunku marek i osób oraz organizowaniu eventów. Pracował dla takich firm jak SerwerSMS.pl, HSM Polska, AIP Business Link, HaloDoktorze.pl, TeleDoktor24, Linux Polska, MaxCom, Fabryka Konstrukcji Drewnianych, Grupa Kapitałowa Loyd, Szopi.pl, Wawel Service, FinTech Solutions, Solven Finance, Fintek.pl czy TWINO. Jest odpowiedzialny za budowanie strategii komunikacji i wizerunek wszystkich brandów i projektów. Jest pomysłodawcą oraz organizatorem spotkań z cyklu FinTech Brunch. W swojej pracy kładzie nacisk przede wszystkim na pracę z ludźmi i rozwiązywanie problemów. W zespole jest człowiekiem od rzeczy niemożliwych. Wszędzie go pełno. Kiedy nie pracuje, to zwykle robi muzykę i gra w jednym ze swoich zespołów lub chodzi na koncerty. Od ponad 15 lat jest zapalonym gitarzystą. Czyta wszystko co wpadnie mu w ręce, jednak najbardziej lubi reportaże.
Z PR-em i mediami związana od 2015 roku. Jej mocną stroną jest łatwość w nawiązywaniu kontaktów i spontaniczność. Zdecydowanie woli, gdy dzieje się dużo i głośno, bo jak uważa, praca PR-owca to przede wszystkim kontakt z ludźmi, a nie siedzenie za biurkiem. Prywatnie pasjonuje się makijażem i blogowaniem, a efektami swej pracy dzieli się od czasu do czasu w Internecie. Odkryła także zamiłowanie do jazdy rowerem. Buszowanie w sieci w poszukiwaniu nowych, muzycznych perełek to również jej konik. Uzależniona od social mediów, fanka muzyki alternatywnej.
Copywritingiem i social mediami zawodowo zajmuje się od 2015 roku. Doświadczenie zdobywał m.in. w MTA Digital, Performance Media i DailyDeal. Na klawiaturze swojego poczciwego Della wygrywa uwertury, stosując do tworzenia postów technikę strumienia świadomości. Po pracy stara się przemierzać w dobrym tempie biegowe trasy. Siły czerpie z kulinarnych eksperymentów. Lubi też oddawać się lekturze w niezbyt nachalnym towarzystwie kota Sznapsa.
Małgorzata jest absolwentką Kognitywistyki. Od zawsze interesowała się zagadnieniami związanymi z kreowaniem wizerunku i psychologią społeczną. Bardzo dobrze odnajduje się w świecie social mediów i nowych technologii. Uwielbia filmowe kreacje psychopatów oraz obrazy Tomasza Alena Kopery. Tak samo jak nie straszni jej psychopaci nie straszne jej też wystąpienia przed kamerą czy aparatem. Kocha psy, zwłaszcza kundelki.
Z content marketingiem związany od 2015 roku, w przeszłości związany z agencją Pitted Cherries, gdzie zajmował się mediami społecznościowymi i copywrtingiem. Mistrz ostrego pióra i fan mocnego gitarowego grania. W wolnych chwilach ogląda mecze piłkarskie. Wierny kibic zwycięskich drużyn.
Od 2011 zajmuje się projektowaniem graficznym z pasji, choć od 2016 roku postanowił tą pasję przerodzić w swój sposób na życie. Najbardziej interesują go interfejsy użytkownika oraz strony internetowe. Lubi jak wszystko jest zrobione „od linijki”, wręcz perfekcyjnie. W odskoczni od tworzenia grafik i układów interesuje się szeroko pojętą technologią oraz piłką nożną (szczególnie hiszpańską).
Z grafiką jest związana już od czasów szkoły średniej. Początki kariery grafika były powiązane z pasją do fotografii widokowej. To urodzona estetka, która Pakiet Adobe ma w jednym palcu. W wolnych chwilach uwielbia grać w rozmaite gry komputerowe. Ma też wielkie serce, dlatego nie raz udzielała się w schronisku dla bezdomnych psów. Jest nierozłączna ze swoim adoptowanym psem – Odynem.
Od lipca do KLANG Media dołączył Krzysztof Jędrzejczyk, który swoją pracą na stanowisku PR Account Executive będzie wspierał nasz zespół PR.
Z Public Relations i mediami Krzysztof jest związany do 2017 roku. Swoje CV budował do tej pory w oparciu o pracę w agencjach Unicorn Media i Clear Communication Group. Obsługiwał klientów reprezentujących sektor finansowy oraz fintech, takich jak Bancovo, KIR, Deutsche Bank czy Santander Consumer Bank.
Prywatnie pasjonat muzyki, perkusista i wielbiciel czworonogów.